Beanies Flavoured Coffee


Današnja objava je namenjena vsem ljubiteljicam vročega, črnega in oh, tako dišečega napitka. Seveda govorim o kavi, ki jo sama naravnost obožujem. V mejah normale kava ne more škoditi, tako je moje mnenje. Ena do dve skodelici na dan sta pri meni stalnica, še boljše, če ju popijem v dobri družbi.
V zadnjem času sem opažala, da postajajo pri nas vse bolj popularne Beanies kavice. Glede na to, da nisem nikoli marala instant kav, sem bila na začetku nekoliko skeptična. Danes so Beanies kavice zame to kar je znamka Clipper med čaji, torej zelooo okusne. Zanimivo je, da tako kot moji najljubši čaji tudi Beaniec kavice izvirajo iz Združenega kraljestva Velike Britanije. Vse ljubitelje kave pa razveseljujejo že več kot sedem let.




Posebnost Beanies kavic je res poln okus in le dve kaloriji na skodelico. Kavice nimajo dodanih sladkorjev, sladil ali ostalih dodatkov. Poskrbljeno pa je tudi za vse, ki posegate po kavah brez kofeina. Pri Beanies je na voljo res veliko različnih okusov, v Sloveniji pa je na žalost paleta okusov malo bolj omejena. Sama kupujem kavice v spletni trgovini z zdravo prehrano Malinca.si. Moji najljubši okusi so trenutno vanilija, kokos, irish cream ter okus cimet in lešnik. V prihodnosti imam zagotovo namen poskusiti še več različnih okusov. Kavice Beanies so sicer malo dražje, za 50g boš pri Malinci odštela 4,95€. Vsako kavico dobiš v prisrčni stekleni embalaži s plastičnim pokrovčkom in luštnim potiskom.








Kot sem omenila že zgoraj, pred Beanies kavicami nisem nikoli pila instant kav, preprosto mi ni bil všeč okus. Pri Beanies kavicah pa je čisto drugače. Že, ko odpreš pokrovček res omamno zadiši. Še najbolj mi je všeč kokos, ki me je očaral z zelo izrazitim vonjem po kokosu. Vonj se čuti tudi pri pripravljenem kavnem napitku. Glede okusov lahko povem, da so res polni in zelo dobri. Tu in tam sicer rada popijem kakšen kapučino, ki pa ima ponavadi veliko dodanega sladkorja. Pri Beanies kavicah mi je všeč, da so okusi tako polni kot pri kapučinih, kavice pa so popolnoma brez sladkorja.

Si ti že poskusila kakšno Beanies kavico? Če ne ti jih toplo priporočam, prepričana sem, da ti bodo všeč. ;) Sama že komaj čakam, da tudi k nam pride zimska edicija Beanies Winter Warmer, še več božičnih okusov pa najdeš na Beanies uradni spletni strani.








2 komentarja

  1. Waaw, nikoli še nisem šla raziskovati njihove original strani. Neeebesa! :) :) Jst bi si kar takoj naročila komplet 6ih okusov, če bi bilo možno :D Imaš mogoče informacijo, če božični okusi pridejo do nas, in kdaj?
    Jaz tudi prej nisem nikoli marala instant kavic, te so pa res vredne svojega denarja. Poizkusila sem Nutty hazelnut, Irish cream in piškotek, in so mi vse všeč. Edino kokos meni ni všeč, ampak se mi zdi, da sem dobila nekoliko "zažgano" verzijo, ker okus res čudno potegne :( Še double chocolate pa chocolate orange moram probat :) Si grem kr takoj nardit eno kavico... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede božičnih kavic nisem prepričana, so pa imeli lani Winter Warmer v trgovini 1001 dar v Europarku. Mogoče že celo je, mi še ni uspelo skočit preverit. ;) Je pa res, da je njihovi spletni strani res ogromno vsega, jaz bi tisti božični komplet kar naročila. :P

      Izbriši