11.01.2016

Jesen 2016, najljubši izdelki



Danes sem se odločila za objavo v kateri ti bom predstavila nekaj izdelkov, ki jih uporabljam v letošnji jeseni. Jesen je čas, ko moramo biti še posebej pozorni na nego naše kože. Glede na to, da se vedno bolj približuje zima in nizke temperature je potrebno kožo že sedaj ustrezno pripraviti. V nasprotnem primeru se lahko hitro soočimo s suho povrhnjico in kožo, ki izgleda brez življenja. Tega si verjetno ne želi nobena, zato je potrebno, da najdeš izdelke, ki so dovolj vlažilni in ustrezajo tvoji koži. Seveda pa je jesen čisto primeren čas, ko moraš sama sebe tudi malo pocrkljati. No ja, kdaj pa ni primeren čas za to? Mogoče z novo šminko v jesenskem odtenku, ali kakšno novo omamno dišavo. ;)





Ziaja, gel za prhanje s kakavovim maslom

Pred kratkim mi je prijateljica s Poljske prinesla nekaj kozmetike. Mislim, da sem že nekajkrat omenila koliko je tam kozmetika cenejša. Resno! Seveda so cenejše predvsem njihove lastne znamke,  ki jih izdelajo na Poljskem. Sama uporabljam predvsem Sorayo, Ziajo, Farmono in Lirene, prepričana pa sem, da obstaja še kup dobre Poljske kozmetike, ki je ne poznam. Za tale gel za prhanje, ki vsebuje 500 ml izdelka sem na primer pri nas odštela 4,19€, na Poljskem pa je njegova cena 1,80€. Seveda sem si naredila manjšo zalogo za v naprej. ;)
Trenutno tako uporabljam omenjen gel za prhanje, ki vsebuje kakavovo maslo in provitamin B5. Gel za prhanje je izredno blag do moje kože. Je malenkost gostejše teksture, ki nekoliko spominja na losjone za telo. Izdelek vsebuje nevtralni Ph, ki kože ne draži. Sama imam na določenih delih telesa precej občutljivo kožo, Ziajini geli za prhanje pa so bili vedno odlična izbira za mene. Na mojo kožo in vse ostale čute delujejo zelo pomirjajoče, ob enem pa zelo dobro negujejo kožo. Koža je po uporabi gelov za prhanje navlažena, vedno pa me najbolj prepričajo ravno vonji. Ziajini geli za prhanje so znani po pomirjajočih vonjih, ki so izredno nežni in nevsiljivi. Moj najljubši vonj je trenutno kakavovo maslo, ki predstavlja pravo razvajanje. Res sem prav zaljubljena v ta omamen vonj po katerem ima moja koža pridih še kar nekaj časa. Ziajine gele za tuširanje lahko pri nas kupiš v praktično vsaki drogeriji.



Lirene, kokosov piling za telo s soljo

Ne glede na letni čas je potrebno koži na vsake toliko privoščiti dober piling, ki bo odstranil odmrle celice in kožo poživil. Piling sem naročila s spletne drogerije Salma. Kozmetika Lirene je prav tako ena izmed boljših Poljskih znamk, ki jih uporabljam. Piling vsebuje 220 g in je namenjen za uporabo med tuširanjem. V Lirene Beauty Collection lahko sicer najdeš veliko različnih pilingov, sama pa sem izbrala vonj kokosa. Poleg kakava in vanilije je kokos še eden izmed vonjev po katerih najraje posežem. Glede pilinga mi je všeč, da so solni delčki ravno prav veliki, da poskrbijo za dober piling in prekrvavitev kože, ob enem pa niso preveč grobi niti za občutljivejše kože. Piling torej na nežen način opravi svoje delo zelo dobro, vonj kokosa pa je dokaj izrazit. Če si tudi ti ljubiteljica kokosa je to zagotovo izdelek zate, zanj boš odštela 3,90€.






Ziaja, krema za roke in nohte s kozjim mlekom

Roke so del telesa, ki je poleg obraza praktično najpogosteje izpostavljen zunanjim vplivom. Pozimi sicer roke zaščitimo s toplimi rokavicami, vseeno pa moramo poskrbeti, da koža dobi zadostno količino vlage. Ponavadi se temperaturne spremembe najpogosteje poznajo prav na rokah. Poznam kar nekaj prijateljic, ki imajo pozimi težave s hrapavo in razpokano kožo rok. Osebno sicer še nikoli nisem imela težav s kožo na rokami. V veliki meri verjetno ravno zato, ker vedno poskrbim za to, da je koža na mojih rokah zadostno vlažna. Prav tako se izogibam pogosti uporabi razkužil in močnih mil za roke. Krema za roke je pri meni izdelek, ki mora biti vedno na razpolago, predvsem pa v mrzlih mesecih. Preizkusila sem že mnoge kreme, vedno pa se rada vrnem k Ziajinim kremam za roke. Všeč so mi predvsem zaradi svoje izredno nežne formule, ki ščiti in obnavlja kožo ter izredno hitrega vpijanja. Po uporabi je koža rok mehka in vidno navlažena, drugih ostankov kreme pa praktično ni. Omenjena krema vsebuje kompleks kozjega mleka, provitamin B5 ter vitamina A in E. Sama sicer nimam hrapave kože, bi pa naj krema ustrezno gladila tudi hrapavo kožo in obnavljala nohte ter obnohtno kožico. Krema za roke ima precej klasičen in nežen vonj. Obožujem jo predvsem zaradi tega, ker ni parfumirana in je tako nežna do mojih rok. Pri nas lahko kremo za roke dobiš v praktično vsaki drogeriji, za njo boš odštela okrog 3€, sama sem jo dobila s Poljske za 1,5€. Glede na to, da je tole ena izmed mojih najljubših krem za roke sem naročila kar več enakih. :)






Trend IT UP, Ultra Matte Lipcream - odtenek 085


Jesen nosim letos tudi na svojih ustnicah. Glede na to, da pri ličenju načeloma izbiram naravne odtenke je šminka v nekoliko bolj vijoličnem odtenku zame super popestritev. Gre za mat tekočo šminko, ki pa ni povsem mat in prav tako ni tako obstojna. Za razliko od nekaterih mat šmink je tale na ustnicah super. Občutek med nošenjem je prijeten, prav tako pa tudi moje ustnice po nošenju šminke niso izsušene. Šminka je nekoliko slabše pigmentirana, vedno moram nanesti vsaj dva do tri nanose, da izgleda dobro. Všeč mi je, da bledi enakomerno in se na ustnicah po daljšem nošenju ne svaljka. Odtenek je zelo lep in je nekakšna mešanica med vinsko rdečo ter vijolično, super pa je tudi njegova cena. Za tekočo šminko boš odštela okrog 4€, svojo pa lahko najdeš na Trend IT UP stojalu v DM drogerijah po Sloveniji. 






Fair Squared, naravni balzam za ustnice z marelico


Vsaka lepotna navdušenka dobro ve, da šminka ne izgleda dobro na suhih ali razpokanih ustnicah. Glede na to, da ponavadi le te ustnice še dodatno izsušijo je zelo pomembno investirati v dober balzam za ustnice. Sama vedno iščem takega, ki daje dober občutek na ustnicah, ni lepljiv in ga tako lahko uporabim neposredno pred ali po nanosu šminke. Za razliko od rok so moje ustnice vedno suhe in pogosto tudi razpokane. Balzame moram tako uporabljati večkrat dnevno, pogosti pa so taki, ki moje ustnice navlažijo za zelo kratek čas. 
Letos uporabljam naraven balzam, ki nežno diši po marelici. Ustnice so po uporabi balzama zelo mehke in prav nič razpokane, občutek pa je prav neverjeten. Več o naravnem balzamu sem zapisala v moji prejšnji objavi o kozmetiki Fair Squared.





Dr. Hauschka, mleko za čiščenje 

To jesen uporabljam naravno čistilno mleko za čiščenje kože, ki odstranjuje tudi ličila. Izdelek je primeren za normalno, prav tako pa tudi za občutljivo kožo saj je zelo blag. Kožo nežno očisti in pripravi za nadaljnjo nego. Mleko za čiščenje vsebuje jojobino in mandljevo olje ter ranjak. Izdelek sem dobila na poletnem SummerMBeauty lepotnem dogodku, uporabljati pa sem ga začela šele v mesecu oktobru. Nekaj časa sem potrebovala, da sem se navadila na vonj, ki mi ni najbolj prijeten. Na srečo vonj ni vsiljiv, tolaži pa me dejstvo, da naravna kozmetika pač ne diši vedno najboljše. :)
Izdelek sicer uporabljam predvsem za čiščenje kože, ličila načeloma odstranim že v predhodnem koraku z miceralno raztopino. Mleko kožo dobro očisti, hkrati pa je prijazno do moje nekoliko občutljivejše kože. Kozmetiko Dr. Hauschka lahko kupiš v lekarnah po Sloveniji. 





AlpStories, 100% organsko hladno stiskano olje mareličnih koščic

Čez jesen je dobro kožo pripraviti na zimo, ko se le ta sooča z najhladnejšim obdobje v letu. V ta namen letošnjo jesen uporabljam organsko olje, ki je pridelano iz koščic marelice. Izdelek je primeren za vse tipe kože, slovi pa po svoji dobri vlažilni lastnosti. V hladnejših mesecih se moja koža pogosto srečuje z izsušeno povrhnjico. Kljub temu, da je koža mastna je lahko povrhnjica zaradi zunanjih vplivov ali neustrezne nege suha. Omenjeno olje je super za vse s suho povrhnjico, uporabiš pa ga lahko na veliko različnih načinov. Sama olje uporabljam zvečer pred spanjem, če je tvoja koža suha pa lahko dodaš kapljico olja tudi k svoji tekoči podlagi ali vlažilni kremi. Seveda pa olje ni primerno samo za kožo na obrazu, lahko ga uporabiš tudi za telo ali konice las. Super deluje tudi na delih telesa kjer je koža ponavadi še posebej suha, recimo komolci ali obnohtna kožica. Rezultati so vidni zelo hitro, hkrati pa je olje tvoji koži zelo prijazno. Vonj je nežen in prijeten, moja koža pa olje dobro prenaša. Všeč mi je, da se le to vpije zelo hitro in ne pušča mastnega sijaja. Olje vsebuje vitamin A in E ter maščobne kisline marelice, poleg vlaženja kože pa le to ščiti tudi pred prehitrim staranjem. Olje je lahko tvoje za 8,9€.





Soraya Ideal Beauty Hydro, vlažilna krema za optimalno vlaženje

Za tisto češnjo na vrhu torte ali za piko na i, bo pri zdravi koži poskrbela dobra vlažilna krema. To jesen uporabljam Sorayino kremo za optimalno vlaženje, ki je namenjena normalni do mastni koži. Krema se nahaja v simpatični stekleni embalaži, ki vsebuje 50 ml gel kreme v svetlo modri barvi. Krema vsebuje hilauronsko kislino, ki vlaži kožo, Aqua24 komplekse, ki dlje časa obdržijo vlago v koži ter vitamin B5 in B6 ter Matt24 kompleks, ki poskrbi za matiranje kože na nežen način. Krema na kožo deluje nekoliko hladilno in zelo sproščujoče. Gre za zelo lahkotno gelasto teksturo, ki se vpije praktično takoj in je na koži po nanosu ne čutiš. Koža je izredno mehka in navlažena, krema pa je tudi super kot podlaga za ličenje. Krema mi je zelo všeč, moja koža pa je kljub jesenskemu vetru zdrava, lepa in sijoča. Krema je lahko tvoja za 9,80€, kupiš pa jo lahko na uradni spletni strani Soraya Slovenija.






Na katere izdelke pa letošnjo jesen prisegaš ti? :)

7 komentarjev:

  1. Meni je Trend IT UP lipcream super, res da ni obstojen in ni mat, ampak mi je zelo všeč kako se občuti na ustnicah :) Sorayino kremo sem tudi jaz začela uporabljat in me je navdušila gelasta struktura in kako hitro se vpije v kožo, polek tega pa še jo navlaži :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni je všeč, me načeloma ne moti, da je manj obstojna. Pač jo malo večkrat ponovno nanesem. :P

      Izbriši
  2. Super objava in krasne slike, v pravem jesenskem duhu :). Od izdelkov pa je tudi meni super tale Trend it up tekoča šminka, me pa sedaj mika tole marelično olje in tudi Soraya kremica se bere zelo fajn :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti je kaj znan šal, hehe? Hvala. :*

      Izbriši
  3. Čudovite fotografije <3 Mene si kupila s kokosovim pilingom :D. Itak. Olja bom tudi sama počasi začela vlključevati v nego telesa. Za obraz jih uporabljam praktično skozi celo leto. Meni pa dr. Hauschka ni bil všeč. Preveč alkoholen in ni bilo nekega efekta. Pa še dokaj majhna embalaža za nekaj kar jaz res veliko porabim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno, še ena ljubiteljica kokosa! Hehe :)
      Škoda za Dr. Hauschka, meni je všeč. Je pa res, da je majhna embalaža ja. Sicer pa porabim na Remingtonovi ščetki res minimalno izdelka.

      Izbriši
  4. Aaa, moram si zapisat ta kokosovo piling, da ga dodam k naslednjemu naročilu na Salmi. :)
    Ooo, kako dobro, da si Ziaja izdelke dobila ceneje. :)) Meni so top in bi si na tvojem mestu tudi naredila zalogo. :P Če me kdaj pot zanese na Poljsko, bom definitivno prečekirala. :D

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts