11.04.2016

November Primark Haul



Danes smo se znova odpravili po nakupih k našim severnim sosedom. V nakupovalno središče Seiersberg se v zadnjem času kar pogosto vračam, predvsem zaradi velike trgovine Primark. Osebno najraje nakupujem v jesenskem času. Jesensko/zimska moda mi je res zelo všeč. Nora sem na velike šale, visoke škornje in seveda puloverje. Šalov imam sicer vedno ogromno, dejansko mi trenutno fizično primanjkuje prostora za nove. Seveda me to ni ustavilo, da ne bi kupila še samo dva. Če pa so tako veliki, mehki in tooopliiii. Dejansko bi za podoben "blanket scarf" v Zari plačala okrog 25€, v Primarku pa ga dobim za 5 - 10€. Na videz in na dotik se mi Primarkovi šali ne zdijo nič manj kvalitetni, enega imam že od predlanskega leta in sem še vedno zadovoljna z njegovo ohranjenostjo. Šalov je bilo na izbiro kar nekaj. V bistvu je bilo vsega na izbiro kar nekaj, celo preveč. Ogromno različne izbire te lahko spravi pod stres, kako se naj odločiš za le eno stvar?! ;)
Kakorkoli, malo sem bila razočarana le nad božično ponudbo. Sicer so se našle lušne božične pižame, razni puloverji, nogavice in ostala oblačila. Sem pa pričakovala nekoliko več božičnih dekoracij. Prav tako nisem našla lučk v obliki lampiončkov, ki sem si jih ogledala na njihovi spletni strani. Na sploh smo se imeli super in kupili kar nekaj super stvari po ugodnih cenah, ogledaš si jih lahko spodaj. Danes sem brez fotoaparata zato so moje fotografije žal slabe kvalitete. Več mojih objav o Primarku pa lahko najdeš na naslednji povezavi, klik. V eni izmed objav sem fotografirala tudi trgovino. ;)




Med policami sem našla to luškano božično darilce. Gre za veliko keramično skodelico in vročo čokolado zavito v ljubko embalažo. Sicer je do božiča še kar nekaj časa, vendar osebno darila rada nakupim prej. December tako ni finančno slab mesec pa še vsa tista "predbožična mrzlica" mi gre grozno na živce. ;)
Za en paketek oziroma darilce sem odštela 5€.




Šale sem omenila že v začetku objave. Kupila sem črno-beli šal, ki je nekoliko mehkejši od rdećega. Za prvega sem odštela 9€, za drugega pa 5€. Gre za res lepa šala, ki sta velika in zelo mehka. Včasih, ko mi je res mrzlo, predvsem na kakšnih daljših predavanjih, se s šalom lahko celo pokrijem. Glede na to, da je velik kot manjša odeja to ni nobena težava. :P Skratka super stvar za zimo, greje pa tako kot topel pulover.





Za tale termofor z božičnim motivom sem odštela 8€. Sicer je za mojo prijateljico, imam pa podobnega doma tudi sama. Včasih ga, v res mrzlih zimskih dneh, vzamem s sabo v posteljo. Še posebej super pa je za vse ženske, ki se soočajo z menstrualnimi krči. Meni osebno pomaga topel termofor na predelu trebuha bolje kot kakršna koli protibolečinska tableta.





Sicer ni bilo na izbiro veliko božičnih darilnih vrečk, mislim, da jih je bilo lani več. Glede na to, da se je november šele začel smo bili mogoče malo prehitri za božične nakupe. Mojo pozornost je pritegnila ta darilna vrečka z napisom "Champagne is always the answer". Seveda sem jo zaradi njene ljubkosti preprosto morala kupiti, če je ne bom mogla uporabiti za kakšno darilo pa bo pač za mene. :P Za darilno vrečko sem sicer odštela 1,30€. A ni cute?!




Mislim, da v hladnejših mesecih nihče ne zapusti Primarka brez kakšne pižame. Glede na to, da so znani po res veliki izbiri različnih pižam je to skoraj nujno. S Primarka imam že kar nekaj pižam, z vsemi sem še vedno zelo zadovoljna. Danes sem kupila novo, spodnji del je bordo barve s srnami, majčka s kratkimi rokavi pa je v kremni barvi. Naletela sem tudi na kar obsežno zbirko res lušnih copatov po ugodnih cenah, res škoda, da jih trenutno ne potrebujem. Pižama me je stala 7€.




V moji košarici se je znašla tudi tale daljša jopica sive barve. Sicer ni bila tako zelo poceni, za njo sem odštela 13€. V H&M sem kupila podobne za okrog 9€, je pa ta jopica nekoliko daljša.




Spodaj je kos oblačila, ki sem ga res zelooo vesela! Res, prav zaljubila sem se v tole zimsko parko. Že nekaj časa iščem srednje dolgo parko v bež barvi z obvezno veliko krzneno kapuco. In potem jo najdem v Primarku za 45€. Glede na to, da sem bila pred kratkim za podobno pripravljena odšteti preko 100€, je bilo to res poceni. Zelo mi je všeč velika kapuca in zlati dodatki na parki. Res prav komaj čakam, da jo oblečem. V notranjosti je podložena s plišem in tako res topla. Ponavadi so mi bile v Primarku vse jaknice v rokavih prekratke. Čeprav sem izbrala večjo številko so bili rokavi občutno prekratki zame. Zaradi tega v Primarku jaknic sploh nisem več gledala. Ko sem danes zagledala to parko in ugovotila, da mi je celo moja običajna številka v dolžini rokavov čisto prav sem bila res presrečna. Komaj čakam, da jo jutri oblečeeem! :)






Poleg vsega tega sem kupila še tri basic črne majčke s kratkimi rokavi, za vsako sem odštela 2,5€. Smešno poceni. Na splošno sem z svojim nakupom zelo zadovoljna, porabila sem malo več kot 100€. Naslednjič pa moram zagotovo pred Primarkom obiskati še Kiko in druge trgovine s kozmetiko. Tokrat žal za drugo niti ni bilo več časa, skozi Primark res ne moreš v eni uri. ;)




4 komentarji:

  1. Jooj Primark je the best! Tudi jaz ne maram božične mrzlice aka milijon ljudi v trgovini... Zelo všeč so mi darilca s skodelico, res prisrčno. In ta bundica je tudi čudovita! xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdaj si mi lušte nardila. Sem si zadala, da si moram letos kupit neko res toplo bundo in ta je po ceni že zanimiva :D. Sicer pa sem jaz tudi kot ti, že pred decembrom nakupim vsa darila. Tudi jaz ne maram gužve v trgovinah, nisem primerna za to :). Joj tista vroča čokolada je tako cute. Si moram prav zapisati v glavi, če boma kaj šla v Primark :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Joooj, jaz tudi moram kmalu spet gor... me vse že čisto preveč navdušujete s svojmi Primark hauli :D Parka je preeečudovita!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušten nakup in pa škoda, da niso imeli več izbire glede božične dekoracije ipd. Joj jaz samo čakam, kdaj bo prišel v Ljubljano, mi bo malenkost bližje in bom z veseljem večkrat tja zavila :)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts