OOTD - Primark Poncho



V preteklem letu sem v Primarku kupila poncho v katerga sem se zaljubila na prvi pogled. Ne spomnim se točno kakšna je bila cena, zdi se mi, da nekje okrog 25€. Topel poncho z veseljem nosim še letos. Najbolj primeren je sicer za nekoliko hladnejša prehodna obdobja. Seveda bi se ga, s pomočjo plastenja debelejših kosov, dalo dobro kombinirati tudi pozimi. Rokavi so sicer nekoliko krajši, tako da se bi zraven definitivno lepo podale višje usnjene rokavice. Všeč mi je, da je poncho res širok in se lahko vanj ovijem, prav tako pa ima veliko kapuco, ki je obrobljena z zelo mehkim in toplim umetnim krznom. Preteklo nedeljo sem tako vzela topel poncho in mojega psička Mozarta ter se odpravila na sprehod v mestni park. Uspelo mi je narediti nekaj fotk, da ti lahko pokažem kako ta moj poncho sploh izgleda. :P
Stavim, da bi ga bilo super kombinirati še z nekoliko širšim pasom ter,  v hladnih dneh,  s toplim šalom. Kako ti je všeč celoten outfit? ;)















Na fotografijah nosim:

Poncho - Primark 
Bluza - Primark
Debelješe legice - Zara
Škornji - CCC
Torba - Viola Castellani

3 komentarji

  1. Joj, ful všečen poncho. Primark ima meni same super stvari. xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je leeep! <3 In super ti pristaja. :))

    OdgovoriIzbriši