My favourite: Keune, Ultra Mild Daily Use Shampoo & Conditioner


Od kar pišem blog sem preizkusila kar nekaj različnih izdelkov za lase. Nekateri so se izkazali za zelo dobre, še vedno pa ni noben prekosil Keune šampona in balzama za vsakodnevno pranje las iz linije Ultra Mild. Priznam, da imena še vedno ne vem pravilno izgovoriti, nizozemščina mi pač ne gre ;) Začetki omenjene kozmetike sicer sega v leto 1920, ko je kemik Jan Keune iz Amsterdama, začel izdelovati prve produkte namenjene lasem. Na začetku se je osredotočil predvsem na barva za lase, po čemer je Keune znan še danes. Sama sicer še nisem preizkusila barv, sem pa preizkusila enega izmed njihovih šamponov, ki mi iskreno povedano ni odgovarjal. Sicer se ne spomnim katera linija je bila, minilo je namreč že kar nekaj časa. Čez čas sem nato v DM-u čisto po naključju naletela na akcijo, kjer sta bila Keune šampon in balzam linije Ultra Mild Daily Use znižana. Glede na to, da je šampon namenjen vsakodnevnemu pranju las me je zadeva zanimala, kupila sem tudi balzam enake kolekcije. Moji lasje se precej hitro mastijo in jih moram tako umivati kar pogosto, zato sem želela preizkusiti nekaj blagega, a vendar z dobrim čistilnim učinkom. Keune Ultra Mild je bil prav to kar sem iskala, kdaj pa kdaj še vedno rada preizkusim kaj novega, zagotovo pa ostajam zvesta omenjeni Keune kolekciji.









O izdelku: 

Blagi hidratantni šampon linije Ultra Mild vsebuje lahkotno formulo multivitaminov. Primeren je za vsakodnevno pranje, ustreza pa vsem tipom las. Revitalizira lase, jih naredi svilnato gladke in jim daje dodatni sijaj. Prijeten vonj pomaranče pa dlje časa zadržuje svežino v laseh.
Ultra Mild balzam, ki je namenjen vsakodnevni uporabi je prav tako primeren za vse vrste las. Lase neguje in omogoča lažje razčesavanje. Linija Ultra Mild vsebuje še izdelke za suhe lase in za lasišče nagnjeno k prhljaju. Vsem izdelkom omenjene linije pa je skupno, da so izredno nežni do las.


Moje mnenje:

Šampon in balzam se nahajat v ujemajočih se embalažah bele barve z oranžnim dodatkom. Embalaža je, glede na ostale embalaže Keune izdelkov, zelo priročna. Če poznaš to lasno znamko verjetno veš, da njihove klasične, velike in okrogle, embalaže res niso najbolj praktične. Embalaže linije Ultra Mild pa so preproste in lepe na pogled, verjetno edine Keune embalaže, ki so mi všeč. Pomarančni vonj balzama in šampona je izredno prijeten, kar je za mene zelo pomembno. Oba izdelka sta mi tako všeč predvsem zato, ker sta do las zelo nežna. Lasje so tako negovani na izredno nežen način, ob enem pa je zelo dobra tudi čistilna moč šampona. Šampon ob stiku z vodo ustvari srednje gosto peno prijetnega vonja. Agrumi so res super vonj, saj lase ohranjajo dišeče in sveže dlje časa. Sama trenutno opravljam študentsko delo, ki vključuje nošenje kape. Glede na to, da je kapa na mojih laseh dnevno po osem ur se ti izredno hitro zmastijo. Lase moram prati na vsak drugi dan, prej mi je ustrezalo dvakrat, občasno tudi tikrat-tedensko pranje. Po vsakem pranju so lasje svilnato mehki, dišeči in res lepi za kar poskrbi dišeč balzam, ki lase tudi dodatno navlaži. Težav s suhimi konicami nimam več, občasno nanašam tudi olje, sicer pa bi lahko rekla, da sem ob uporabi teh dveh izdelkov zelo zadovoljna s stanjem mojih las. Kljub pogostemu umivanju lasje ostajajo zdravi, lepi in dlje časa sveži. Kolikor se to pač poleg te moje neumne kape da. ;)
Šampon in balzam bi priporočala vsem z mastnim lasiščem, ki svoje lase umivate pogosto. Keune izdelke ponavadi kupujem v drogerijah Müller, DM ali Tuš. Cena posameznega izdelka je nekje med 6 in 7€.



Ni komentarjev