Predbožična Bratislava



V soboto sem se skupaj z mojim dragim in s potovalno agencijo Supra Travel odpravila na enodnevni izlet do praznično okrašene Bratislave. Samo mesto sem si tokrat ogledala prvič. Sicer sem se v preteklosti že peljala skozi mesto, ni pa bilo dovolj časa za tisti pravi ogled, ki nam ga je omogočil zelo prijeten vodič s Supre. Bratislava je od Maribora oddaljena dobrih 300 km, zato vožnja ni bila predolga. Sicer pa je bil avtobus zelo udoben, na njem pa je vladalo prav prijetno vzdušje. Kakšen kilometer več me tako sploh ne bi motil. ;)

Božični utrip mesta



Naš izlet se je pričel na Mariborski avtobusni postaji, kjer nas je avtobus pobral v zgodnjih jutranjih urah. Na poti proti Bratislavi smo se najprej ustavili v Designer Outler Parndorf, ki velja za največji outlet v Evropi. Outlet je sestavljen iz večih ulic vzdolž katerih se razprostirajo majhne ter nekoliko večje trgovinice. Tukaj je doma malo morje znamk kot so Prada, Gucci, Michael Kors, L'Oreal, Diesel, Adidas, Ugg in še mnoge druge. Na žalost je bil naš postanek tukaj dolg samo 90 minut, v tem času pa mi ni niti uspelo prehoditi celega outleta. Glede na to, da so me znamke in ugodne cene čisto prevzele se bom v prihodnje morala tja odpraviti na celodnevni izlet. ;)
Zaradi pomanjkanja časa sicer nisem imela niti možnosti veliko zapraviti, mogoče je tako še najboljše. ;) Svojemu nečaku sem v Tom Tailor trgovini kupila darilo, malo sem zavila tudi v The Body Shop, na koncu pa je Denis kupil še športne čevlje v Adidasovi trgovini. Po nakupovanju smo se odpravili proti Bratislavi v kateri je že 3. decembra vladalo pravo božično vzdušje z neštetimi lučkami, božičnimi drevesci in večimi božičnimi sejmi. Naš vodič je sicer omenil, da smo si za izlet izbrali idealen datum saj na ulicah v tem času še ni velikih gneč. Glede na to, da smo se preko glavnega trga morali med ljudmi dobesedno preprivati, mi res ni jasno kako je tam šele pred božičem. Bratislava je sicer kar zanimivo mesto, ne bi rekla, da se po gradnji kaj dosti loči od večjih prestolnic kot sta Dunaj in Budimpešta. Ogledali smo si tudi grad s katerega je bil res lep razgled na celo mesto. Lahko rečem, da je bil izlet zelo zanimiv. Razmerje med vodenimi ogledi in prostim časom je bilo ravno idealno, mogoče bi sicer dodala še kakšne pol ure v Outletu, ampak dobro. ;)
Če se odločaš za kakšen izlet skupaj s turistično agencijo ti res priporočam Supra Travel. Udoben avtobus, prijazni vodiči, hkrati pa ti ni potrebno skrbeti za parkirišča ali poznati mesta. Pokazali so nam praktično vse kar je bilo zanimivega za videti. Spodaj pa sledi še nekaj fotografij.



Na Bratislavsekm gradu

Pogled na mesto z gradu



Kljub sončnemu vremenu je bilo m-m-mrzloooo
Reka Donava

Gneče v starem delu mesta

Pardnorf Outlet, po končanih nakupih






Predbožični izleti so super. Še posebej, če obožuješ vse te lučke in božično vzdušje. Načrtuješ kakšen podoben izlet tudi ti? :)



2 komentarja

  1. O, nisem vedela, da sta šla prek Supra Travel :) Jaz imam z njimi že nekaj izletov za sabo ... Jutri je najprej na sporedu Salzburg, naslednjo soboto pa Budimpešta :)

    Kaj pa na Ufo stolp sta šla? :) Jaz sem šla predlani s prijateljico. Na stolpu je tako zelo pihalo, da me je blo že malo strah :D

    Drugače pa meni osebno je bila Bratislava podnevi v redu, ponoči pa hja ... V bistvu sem bila kar razočarana. Zaradi samega sejma sem rečmo ''čutila'' božični čar, ampak v celem mestu sva s prijateljico videli samo eno smreko z lučkami in pa kakšen tramvaj je bil okrašen z lučkami, to je bilo pa to :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, saj ravno po tvojem priporočilu sem se odločila za njih. Sicer pa nismo šli do stolpa, ker nekak ni bilo zainteresiranih. :D
      Ja se strinjam, sem tudi jaz opazila, da je dejansko okrašen samo stari del mesta, drugje pa nisem opazila skoraj ničesar. Je pa bil zelo lepo okrašeno njihovo nakupovalno središče Eurovea, verjento še najlepše. Hihi ;)

      Izbriši