Vipera BB Cream


Tole objavo bi lahko zapisala s petimi besedami. Šla pa bi takole: "Najboljša BB krema do zdaj!" Seveda pa si izdelek zasluži malo več kot en sam stavek. O omenjeni kremici je z strani lepotnih blogerk slišati same dobre ocene. Vem, da jo obožuje Urška z Oopsija, prav tako pa tudi blogerka Aleksandra z bloga Aleksandra Rose
Tokrat sva slavno Viperino BB kremico, seveda vsaka svoj odtenek, preizkušale s prijateljico Saro. Rekla bi, da imava kar podoben tip kože, nad kremico pa sva bile obe navdušeni. V kolikor spremljaš moj blog verjetno veš, da sem navdušena nad BB kremami, ki pri meni čez poletje povsem zamenjajo puder. Lahkotno kreme, ki kožo ščitijo, vlažijo, negujejo hkrati pa prekrijejo nepravilnosti in poenotijo ten, pa po novem uporabljam tudi pozimi. Zakaj pa ne? ;) 





Kaj pravijo o izdelku pri Dragocena.si ?

  • Verjetno najboljša BB krema, kar ste jo kdaj poskusili.
  • BB - ali beauty balm - izdelek, ki v enem koraku opravi naloge tako vlažilne kreme ali kreme za matiranje kot pudra.
  • Do sedaj je več kot 500 Slovenk že poskusilo Vipera BB kremo in take, ki z njo ne bi bile 100 % zadovoljne, so izredno redke!
  • Vipera BB krema zagotavlja odlično prekrivnost, ki jo težko pričakujemo tudi od dragih pudrov, hkrati pa vlaži in poskrbi za zaščito. 
  • Občutek po nanosu je resnično lahkoten, nobena od kremic ne vsebuje sestavin, ki bi mašile pore ali povzročale dodatne nečistoče na problematični koži. 
  • Prekrije tako rdečico kot pigmentne madeže, ne nabira se v gubah in preprečuje masten sijaj in zategovanje. 
  • Pohvalile so jo tudi znane slovenske blogerke, ki jo uporabljajo vsak dan za svoj čudovit, sijoč in popoln videz!







Moje mnenje:

Vipera BB kreme sicer izhajajo v šestih različnih odtenkih. Vsak odtenek je primeren za svoj tip kože. Če bi bila pametna bi to prebrala preden sem naročila svoj odtenek. Upsii! 
V bistvu sem imela doma vse odtenke v obliki testerjev in se je odtenek 05 nekako najboljše zlil z mojo kožo. Glede na to, da imam nekoliko bolj masten tip kože bi bila verjetno prava izbira za mene 02. Bom preizkusila naslednjič in primerjala. ;) 
Izbrala sem torej odtenek 05, ki je namenjen zreli in starejši koži. Izdelki za tak tip kože so ponavadi malo bolj vlažilni od ostalih kar mi v bistvu, sedaj čez zimo ko je povrhnjica moje kože nekoliko izsušena, ne bo prav nič škodilo. K večjemu obratno. :)

Skratka; prvi trije odtenki so nekoliko bolj prekrivni, zmanjšujejo masten sijaj in prekrivajo rdečico. Odtenek številka štiri je še posebej primeren za zelo svetlo in mastno ali mešano kožo, odtenek številka šest pa je nekoliko temnejši odtenek, ki je primeren za bolj suho kožo. Preizkusila sem vse odtenke in se res neverjetno dobro zlijejo s kožo. Tudi tisti, ki so sicer pretemni za mojo kožo so se res super zlili z njo. 

Krema je, kot večina BB krem, zelo lahkotna in prav nič mastna. Nahaja se v majhni embalaži, ki vsebuje 35 ml. Cena BB kreme je pri nas 14, 90€. Res ni najbolj poceni podlaga, bi pa rekla, da je zagotovo vredna svoje cene. V kožo se vpija zelo hitro in enakomerno, že samo s prsti lahko dosežeš čudovit, poenoten in svež videz obraza. Glede prekrivnosti bi rekla, da je nekako srednje prekrivna. Za BB kreme, ki so ponavadi rahlo obarvane, je v bistvu prekrivnost zelo dobra. Na srečo na svoji koži nimam kaj dosti za prekrivati in močno prekrivnih pudrov niti ne maram. Pri težkih pudrih koža hitro izgleda umetno, kot kakšna maska, poleg tega pa se vse oprime mojih por in nekoliko bolj suhih predelov obraza. S takimi pudri potem dejansko izgledam veliko slabše kot, če se sploh ne bi naličila. Pri Viperini BB kremi pa lahko vzameš vse kar sem ravnokar napisala o težkih podlagah in vsako besedo posebej negiraš. Ja, dejansko je zgodba ravno obratna. Tale BB kremica na videz zmanjša pore, koža pa izgleda kot, da bi bila naravno popolna, brez kančka pudra. Obraz izgleda zelo svež in zdrav, kar sveti se. Suhe predele obraza krema vlaži in se jih ne oprime, na tako imenovano "cakey" ali maskasto podlago lahko tu kar pozabiš. Čez dan je krema zelo dobro obstojna. Mastni predeli braza so dokaj matirani. ne začnem se prehitro svetiti. Sicer gre res za BB kremo, ki pa lahko takoj zamenja puder. Meni je v bistvu veliko bolj všeč kot večina pudrov. Predvsem me je navdušil ta naraven izgled in prijeten občutek na koži. Palec gor za Viperino BB kremo. Moja prva in nikakor zadnja. :)



Kje lahko kupim BB kremico? 

Pri nas v spletni trgovini Dragocena.si in BBkrema.si





Kaj pa o izdelku pravi Sara? 

"Viperina BB krema me je izjemno pozitivno presenetila. Pri številnih tekočih podlagah me moti, da so vidne na koži in se oprimejo suhih luskic. Vipera spada med redke, ki mi dejansko polepšajo polt. Prekrije mi rdečico in je lepo prekrivna, ni pa težka. Lepo poenoti ten, videti je kot da ne bi nosila ničesar, kot da bi imela naravno tako kožo. Sicer imam mešan tip kože z mastnim čelom in noom, pozimi pa suhimi predeli ob bradi in ličkih. Vipera res paše mojemu tipu kože pa tudi obdrži se dolgo časa."



Nekoliko zabrisana odtenka, poglej kako lepo se oba zlijeta s kožo







4 komentarji

  1. Res je super kremica :). In čeprav imam sicer mešano kožo, mi vseeno fajn odgovarja, se mi zdi kot da se skorajda vsi odtenki te bb kreme kar nekako prilagodijo, kot kameleon, polti oz. odtenku kože na obrazu ;)

    Hvala za omembo ;*

    OdgovoriIzbriši
  2. Slišati je res izvrstno! Škoda, da BB kreme niso v svetlih odtenkih, ampak s tem mislim tako svetlih kot sem jaz hah :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako dobro se bere :) in vem, da si navdušenka nad BB kremami :P

    Jaz nimam niti ene, ker grrrr, težko najdem dovolj svetel odtenek zase :/

    OdgovoriIzbriši