Winter Inspiration ...



Zavita v mehko odejo, s skodelico vroče čokolade v roki in s toplimi Primarkovimi nogavicami, brskam po spletu in iščem zimske inspiracije. Danes se nenazadnje začenja veseli december zato se mi zdi tole kar primerno. ;)
Zaradi vseh teh čudovitih fotografij že komaj čakam tisto pravo zimo z veliko snega. Sicer je v praksi to nekoliko drugače. Zaradi snega ceste niso več tako varne, občasno smo celo prisiljeni ostati doma, zunaj je neverjetno mrzlo pa še tako tečno je, ko se vse začenja topiti. Vsekakor pa je lepo gledati te čudovite fotografije, sanjati o belem Božiču in delati načrte za letošnjo zimo. Za fotkami sem sicer pobrskala po Pinterestu, kako so ti všeč? :)




























2 komentarja

  1. Čudovite fotografije <3 Jaz moram povedati, da letos nisem še nič v zimskem vzdušju. Nekako se mi zdi, da še ni zima, ker ni tako mrzlo, niti ni snega. Samo polne trgovine me opominjajo na to. In res mi gre na živce, ko morams neg gledat marca namesto za božič. :/ So me pa tvoje fotografije zdaj navdušile za malo vzdušja. Sploh tista hiša ob jezeru je kot iz pravljice :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe fotografije! Škoda, ker imamo zadnji čas zelen božič. Mislim, da to veliko vpliva na božično vzdušje in se opazi, da ta zadnja leta upada.

    http://knjigoljubka.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši