2.16.2017

Na testu: Keune Care, Keratin Smooth Mask & Absolute Volume Mousse


V mesecu januarju sem od Keune Slovenija dobila v test dva izdelka povsem nove linije Care, ki s februarjem prihaja na prodajne police. Glede izbire sem imela proste roke, zato sem se odločila za intenzivno masko, ki gladi lase Keratin Smooth ter za regenerativno peno za volumen tankih in normalnih las Absolute Volume. Tole sta moja druga izdelka omenjene znamke, ki sem ju preizkusila. Pred tem sem preizkušala še šampon in balzam za vsakodnevno pranje las, linije Ultra Mild, ki sta postala moja najljubša. Več o omenjenih izdelkih , ki ju redno uporabljam že kar nekaj časa, lahko prebereš TUKAJ. Sedaj pa na dobrote, ki sem jih preizkusila v preteklem mesecu. :)





Care Keratin Smooth Mask


Maska je namenjena neukrotljivim suhim, poškodovanim ter normalnim lasem. Vsebuje keratin, beljakovino, ki je izredno pomemben sestavni del naših las. V kolikor so lasje suhi ali poškodovani je to posledica pomanjkanja keratina. Med tretmajem las s Keratin Smooth masko se v lase sprošča aktivni keratin, ki krepi notranjo in zunanjo strukturo las, poveča njihovo elastičnost ter lase varuje pred raznoraznimi vplivi okolja. Maska deluje na lase tudi tako, da le te gladi in tako preprečuje pojav naelektrenih, t.i. "fizzy" las.
Maska je z letošnjim letom dobila sveže prenovljeno embalažo, ki je prav simpatična. Embalaža iz trde plastike vsebuje 200 ml maske. Oba izdelka sta brez težav preživela let v Španijo, kjer se trenutno nahajam. Mislim, da vsi vemo kako na letališču ravnajo s kovčki. ;)
Maska je klasične bele barve, njena struktura pa je nekoliko manj gosta kot pri ostalih maskah. To omogoča lepše nanašanje in preprosto razporeditev izdelka po večji površini las.Vonj je srednje intenziven in prijeten, brez kakšnih nepotrebnih parfumskih dodatkov, ki delajo več slabega kot dobrega. Tudi po pranju las je svež in nežen vonj mogoče zaznati na laseh.
Že ob nanašanju maske lahko čutiš kako svilnato mehki so postali lasje, učinek je po spiranju in sušenju še intenzivnejši. Posušeni lasje so gladki, mehki, že na videz nahranjeni ter izredno lepi na pogled. Presenečena sem bila nad stanjem las po tretmaju. Že od nekdaj se namreč srečujem z pretirano naelektrenimi lasmi. V zimskih mesecih, ko nosim kape, kapuce in debele šale pa je stanje še slabše. Že po prvem tretmaju las z masko sem opazila razliko, lasje so manj naelektreni, izredno gladki ter hkrati tako lepi in mehki kot, da bi ravnokar prišla s frizerskega salona. Masko priporočam vsem, ki imajo neukročene, izsušene ali poškodovane lase, prav tako pa bo odlična izbira tudi za ohranjanje zdravih in sijočih normalnih las.

Cena maske se giblje med 21 in 25€.




Absolute Volume Mousse


Regenerativna pena poskrbi za srednje močno utrjevanje las. Zagotavlja volumen las in le tem daje sijaj. Vsebuje protivitamin B5 ter lase zaščiti pred toploto. Izdelek je namenjen za polnost tankih in normalnih las.
Pena za volumen las se nahaja v 200 ml embalaži, ki je z letošnjim februarjem prav tako dobila novo preobleko. V bistvu gre za klasično, kar gosto peno, ki jo naneseš na mokre, z brisačo osušene lase in lase oblikuješ po želji. Po laseh jo razporedim brez težav, dovolj pa je že enkraten iztis izdelka iz embalaže. Pena zaščiti lase pred toploto s katero med sušenjem obdeluješ lase. Lasje imajo po uporabi bogat volumen, so svetleči in predvsem polni življenja. Idealen izdelek za vse, ki imate tanke lase in bi radi bolj polne lase, polne volumna in življenja. Moji lasje so sicer dokaj gosti in niso tanki izgledajo pa pogosto nekako pusto, brez življenja. Absolute Volume Mousse jim spet povrne življenje in tisto naravno lepoto zato ga sedaj obvezno uporabljam po vsakem pranju las.

Izdelek je lahko tvoj za okrog 15€.






Nad obema izdelkoma sem bila navdušena. Po domače povedano, brez olepševanja, mojim lasem Keune prav paše. ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts