2.08.2017

Nasvidenje Slovenija, hola España


Za naslednja dva meseca sem se preselila v Španijo. Noro, kaj ne?! V bistvu se mi je ponudila zelo dobra priložnost. Moj dragi ima tukaj službene opravke in tokrat sem lahko šla z njim tudi jaz. Natančneje je tako, do konca meseca marca, moj nov dom v simpatičnem mestu Jaén. Mesto se nahaja v sredini južnega dela Španije, od Malage in morja je oddaljeno okrog 200 km. Če bi živela čisto ob morju bi bilo že malo preveč kičasto. ;)




Jaén, ki spada pod provinco Andalusia je po številu prebivalcev malo večje mesto od našega Maribora (116,731 prebivalcev v letu 2012), po površini pa je precej večje od Ljubljane (424.30 km2 ). Vzrok temu je, da je mesto naseljeno samo deljeno, na ostalih površinah pa se razprostirajo veliki nasadi oljk. Mesto je glavni pridelovalec olivnega olja za celotno Španijo, domačini mu zato pravijo tudi "tekoče zlato". Zaradi relativne bližine morja tukaj vlada mediteransko podnebje z vročimi poletji, temperature se baje dvignejo do 45 °C, ter milimi zimami. Trenutno se temperatura tukaj giblje okrog prijetnih 15 °C . Na dan, ko sva prispela pa je bilo celo malo nad 20 °C
Najino stanovanje se nahaja praktično v centru mesta, od glavnih ulic me tako loči 5 minut hoje, po hribu navzdol. Nazaj pa seveda po hribu navzgor in nato še peš do 4. nadstropja. Dnevna telovadba je zagotovljena. ;)




Povsod so pomaranče ;)
Razgled s stanovaja


Kaj veliko mesta še nisva uspela odkriti. Ugotovila pa sem, da se v centru nahaja kar veliko zanimivih trgovinic za nakupe. Seveda bom imela dovolj časa, da bom vse raziskala in tudi kaj kupila. Mesto ima tudi univerzo, ne daleč stran od stanovanja pa se na hribu bohoti grad Saint Catalina. Do gradu se lahko sprehodiš, kar bom v prihodnjih dneh tudi storila. Obiskati moram še njihove znamenite cerkve, znamenito arabsko kopališče in si bolj podrobno pogledati preostalo mesto in njegovo okolico. Obožujem raziskovanje, zato že komaj čakam, da odkrijem vse, še neznane kotičke tega mesta. Seveda bom delček svojih raziskovanj delila s tabo, tukaj na blogu.

Aha, da ne pozabim omeniti! Pred kratkim sem začela z novim hobijem, ki mi je trenutno izredno zanimiv. Bomo videli kako dolgo bo to trajalo. :P V glavnem gre za snemanje kratkih video posnetkov. S fotoaparatom sedaj hodim okrog in poleg fotografiranja še pridno snemam naključne utrinke mojih dnevov in pohajkovanja po novem mestu, z moje perspektive. Danes si tako lahko ogledaš moj prvi posnetek, več pa jih sledi v naslednjih objavah. Ne pozabi, da je to moj čisto prvi video posnetek in da tudi o oblikovanju videov (še) nimam kaj dosti izkušenj. Obljubim, da bodo naslednji posnetki boljši. Se mi pa za prvič zdi tudi ta kar ok. :)
Na spodnjem posnetku si torej lahko ogledaš kako je potekalo moje potovanje do mesta kjer prebivam. Več objav in posnetkov pa sledi kmalu. :)






4 komentarji:

  1. Ooo zakon priložnost, izkoristi jo do konca ;) Se že veselim novih objav in video-v :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi poveš prosim v katerem programu si naredila celoten video?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Windows Movie Maker, najbolj simpl program in še zastonj. :)

      Izbriši
  3. Tudi jaz se veselim novih videov, super objava, pa komaj čakam nove zapise o dogodivščinah v Španiji :)Zgleda super, naužij se toplejšega vremena :)

    Pri nas je trenutno -1, brrrrrr :S

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts