OOTD - Zimski sprehod po Španiji



V mestu Jaen (Španija) je ta teden okrog 20°C in svoj zimski plašč sem že pospravila v najbolj temen in najbolj oddaljen kot omare. Na spodnjih fotografijah ga sicer še nosim, to pa samo zato, ker so nastale pred skoraj dvema tednoma, ko je bilo čez dan okrog 13 stopinj. Upam, da je tudi v Sloveniji topleje in boste počasi lahko pospravile debele plašče in šale. Tukaj je prav prijetno pomladansko vreme. Večino dneva sem lahko zunaj brez, da bi me zeblo, kaj posebej hladno pa ni niti ob večerih. V lokalih sedim na zunanji terasi v tanki majčki, trenčkotu in soncu nastavljam gole gležnje. Ufff, prav paše. Čeprav od svojih preljubih škornjev pa se res ne mislim posloviti tako zlahka. Ne, še nekaj časa zagotovo ne. ;)
Na spodnjih fotografijah lahko pogledaš kaj se v Španiji nosi na povprečen, za njih dokaj hladen, zimski dan. ;)

Na fotografijah nosim: 

Plašč Charles Vögele
Sivo daljšo jopico s Primarka
Kavbojke in kratko majčko H&M
Moje najljubše škornje s CCC
Torbo Desigual
Šal (žal sem pozabila znamko, ker vedno odparam etiketo :P )
Ena in pravzaprav moja edina sončna očala Sisley (tečna dioptrija pač)


















2 komentarja

  1. Lepe fotke in lušten styling, šal mi je zelo všeč :)

    O kak fajn da imaš tako toploooo.. tu je trenutno 14 stopinj, ni slabo, glede na to da je bilo januarja -14 :O :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo, super temperature v Sloveniji. Staviš, da bo za mesec dni, ko pridem nazaj spet mrzlo?! :D Bom na koncu mogla spet obleči kaj debelejšega. Upam sicer, da ne... ponavadi nimam sreče. :P

      Izbriši