Nuxe, Aroma-Perfection

Pozdravljene!

Vsaki lepotni navdušenki je verjetno težko, ali praktično nemogoče, izpostaviti eno kozmetično znamko, kot svojo najljubšo. Sama lahko za kozmetiko Nuxe zagotovo trdim, da spada v kategorijo mojih najljubših. Pa ne samo zaradi očarljivih dišav, francoskega porekla, prestižne embalaže ali naravnega izvora. Nuxe je kozmetika, ki ustreza tako moji koži kot mojim čutom. Mislim, da je vsem pomemben tudi občutek ob uporabi nekega kozmetičnega produkta. V kolikor ta ni prijeten za uporabo, rituala s takim izdelkom zagotovo ne bomo izvajale tako pogosto kot bi bilo to potrebno. Po drugi strani pa bomo z izdelki, ki vzbujajo prijetne občutke, razvajajo in sproščajo telo, komaj čakale na naš lepotni ritual in uživale v vsaki sekundi.

Več mojih objav o Nuxe lahko prebereš TUKAJ!



Pa se lotimo bistva današnje objave. Od meseca januarja naprej sem preizkušala linijo Aroma Perfection. Linija je kot nalašč za vse, ki imamo mastno kožo, razširjene pore, mozolje ali madeže, ki so pogosto ostanki mozoljev. Glede na to, da moja koža vsebuje vse zgoraj naštete nevšečnosti se je linija brala kot nalašč zame, zato sem jo morala preizkusiti. Omenjena linija je namenjena izključno mešanemu in mastnemu tipu kože. Le to čisti na izredno nežen in prijeten način. Kožo gladi ter matira, ob enem pa pomaga zmanjšati pore in preprečuje ponovno nastajanje mozoljev in ostalih nečistoč na koži. Sama sem preizkusila tri izdelke, ki jih sedaj približno mesec in pol uporabljam pri jutranji in večerni negi obraza. Izdelke sem kupila delno v lekarni, delno pa na spletni drogeriji Salma. Več o posameznem izdelku lahko prebereš spodaj.




Gel za čiščenje obraza, ki se nahaja v embalaži velikosti 200 ml, je izredno nežen, hkrati pa odlično očisti obraz vseh nečistoč. Glede na to, da moja koža občasno burno reagira in je dokaj občutljiva, je bil izdelek odlična rešitev. Ob stiku z vodo se gel spremeni v fino peno, ki temeljito očisti kožo in je izredno prijeten za uporabo. Vonj je nežen, sproščujoč in zelo prijeten. 

Aktivni sestavini izdelka sta salicilna kislina in cink. Sestavini pomagata odpret in temeljito očistiti pore in odvečni sebum ter pomagata pri uravnavanju izločanje le tega. Skrbita za naravno ravnovesje kože ter zatreta nastajanje novih mozoljev in nečistoč. Tako sem recimo opazila, da na mojem obrazu začenja nastajati mozolj, ki pa se je po večerni negi z Nuxe izdelki do naslednjega jutra popolnoma posušil oz sploh ni imel možnosti, da se razvije. Kljub temu, da se izdelek uspešno bojuje z preprečevanjem nečistoč pa je do kože izredno nežen in je ne suši. Predvsem pozimi imam občasno težave z izsušeno povrhnjico, ob uporabi omenjenih izdelkov tega nisem opazila. Koža je bila očiščena in matirana.

Izdelek je idealen za vse z mastno kožo in pogostim pojavljanjem nečistoč. Sama bi ga z veseljem kupila ponovno saj moji koži res pomaga, ob enem pa nanjo deluje prijetno in pomirjajoče. 
Ampak!
Žal se izdelek umika iz prodaje. Nimam pojma zakaj?! Pisala sem dobaviteljem kozmetike Nuxe za Slovenijo, ki so me napotili do lekarne v moji okolici, ki je še imela omenjeni izdelek na zalogi. Nisem pa ga mogla več kupiti ne da uradni spletni strani, niti na Salmi.
Žal verjetno to pomeni, da svoje nege s tem izdelkom ne bom mogla nadaljevati. Škoda.

Cena: 
Glede na to, da gre izdelek iz prodaje cene trenutno ne najdem. 
Sama sem za čistilni gel odštela
okrog 15€. 






Tudi čistilni losjon se je nahajal v embalaži, ki vsebuje 200 ml in je zelo podobna tisti od čistilnega gela. Tudi vonj tonika je precej podoben vonju gela za čiščenje kože. Tonik na kožo deluje zelo osvežujoče in jo izpopolnjuje. Koža je po uporabi bolj jasna, madeži na koži pa so manj vidni. 

Glavne sestavine tonika so cvetne vodice rožmarina, ki kožo nežno čistijo, cink, ki poskrbi za zmanjšano izločanje sebuma ter iris, ki krči pore. Pri sebi za zdaj še nisem opazila kaj vidno zmanjšanih por, vsaj dolgotrajno ne. Lahko pa povem, da je losjon prijetna osvežitev obraza po čiščenju. Losjon mi kože ne izsušuje, je do nje nežen prav tako pa ne povzroča občutka zategovanja kože. 

Cena uradne spletne strani:
15,76€ 
Cena na Salmi: 
11,10€





Nego kože zaključim z emulzijo, ki se nahaja v embalaži velikosti 40 ml. Emulzija je nežna, v kožo se vpije v trenutku na njej pa ne pušča mastnega filma. Močno koncentrirana emulzija krči pore in pomaga pri boju z nepravilnostmi. 

Glavne sestavine tega izdelka so salicilna kislina, ki odstranjuje nečistoče, divja mačeha, ki krči pore, rižev prah in cink, ki uravnavata (zmanjšujeta) naravno proizvajanje sebuma, rastlinski glicerin, ki v kombinaciji s svetlinovim oljem vlaži kožo ter rjava alga Laminaria Digitata, ki kožo mehča.

Emulzija ima podoben vonj kot ostali izdelki linije Aroma-Perfection. Struktura je srednje gosta in super mazljiva. Brez težav jo razmažem po koži in nanesem na večji predel obraza. Vpije se praktično takoj, za sabo pa ne pušča mastnega občutka. Samo navlaženo, mehko in gladko kožo. Glede ožjih por je podobno kot pri toniku, mogoče hipni učinek, ki pa ga na daljši rok na žalost nisem opazila. Vsaj za zdaj še ne. Izdelek sicer na kožo deluje pomirjajoče in sveže. Kože nikoli ne zateguje, podarja pa ji prijeten občutek navlaženosti, ki traja skozi ves dan.

Cena uradne spletne strani: 
21, 67€
Cena na Salmi:
14,20€




Zaključek: Vsi trije izdelki delujejo z roko v roki in tvojo kožo po korakih vodijo do lepšega izgleda. Od čiščenja, odstranjevanja nečistoč, do oženja por, uravnavanja kože, mehčanja, glajenja in na koncu vlaženja kože. Sicer izdelki res niso najbolj poceni, bi pa si jih vseeno privoščila ponovno saj moja koža izgleda na videz bolj zdravo in lepo kot pred uporabo teh izdelkov. Glede na to, da se čistilni gel, ki je za mene temelj nege obraza, ukinja pa še ne vem ali bom ostala izdelka kupila ponovno. Razmišljam pa, da bi preizkusila še termo-aktivno masko z učinkom pilinga, ki spada pod enako linijo, Aroma-Perfection. 



Katere Nuxe izdelke pa si ti preizkusila?
Kaj mi priporočaš? :)

Ni komentarjev