Na testu: Kiko Milano


V preteklem mesecu sem v Madridu prvič obiskala Kiko trgovino. Naj omenim, da so Kiko trgovinice tam na vsakem vogalu. Omenjeno kozmetiko sicer poznam in spremljam že nekaj časa, nekajkrat sem jo tudi preizkusila pri prijateljicah, sedaj pa sem tudi uradno opravila svoj prvi nakup v njihovi trgovini. Za začetek sem se odločila za tri izdelke, ki so pritegnile mojo pozornost.







Prvi kupljeni izdelek, nad katerim sem bila najbolj navdušena, je bila šminka Smart Fusion. Embalaža sicer ni nič posebnega, predvsem mi ni všeč pokrov, ki na pogled deluje preveč plastično. Notranjost me je zagotovo prepričala bistveno bolj kot zunanjost. Iskala sem nekaj kar bo za kakšen odtenek temnejše od moje naravne barve ustnic. Tako sem se odločila za odtenek 405 (Vintage Rose), ki je kremaste teksture s prijetnim sadnim vonjem. Odtenek je temno roza s subtilnimi bleščicami, ki naredijo ustnice na pogled bolj polne in sočne. Šminka je kar lepo pigmentirana in daje ustnicam srednjo do popolno prekrivnost, dovolj je že en nanos. Obstojnost šminke je taka kot bi jo, od tovrstnih šmink, pričakoval, torej nekako srednje obstojna. V kolikor ne jem in ne pijem veliko, je na ustnicah obstojna tudi do več ur, sicer pa zbledi po dobri uri ali dveh. Všeč mi je, da je šminka vlažilna in mi tako ustnic ne suši. Za nošenje je zelo prijetna in lepo mazljiva. Zaradi super teksture in vlage, ki jo ustnicam prinese jo lahko čez dan nanašam kar pogosto. Glede na res nizko ceno je to šminka, ki je zagotovo vredna nakupa. Potrebujem še kakšen odtenek, nujno!

Cena: 3,95€








Naslednji izdelek, ki sem ga kupila je svinčnik za obrvi v odtenku 05. Zelo zanimivo je, da so bile moje obrvi vedno zelo svetle, kljub temu, da imam lase naravno, srednje temne, rjave barve. Ponavadi sem uporabljala izdelke za obrvi za blondinke, nato pa sem začela uporabljati gel za gostejšo rast obrvi in le te so res postale nekoliko gostejše, a predvsem opazno temnejše. Sedaj je za mene primeren odtenek v rjavi barvi, ki pa ne sme biti pretopla. Svinčnik ima na eni strani krtačko za oblikovanje obrvi, na drugi pa tanek in zelo precizen svinčnik s tanko minico, ki obrvi dobro definira in se da tudi super zabrisati. Končni izgled je res naraven, odtenek pa je dovolj hladen, da ustreza barvi mojih obrvi. Svinčnik je na obrveh obstojen čez cel dan, odtenek je naraven in nekoliko kremast, oblikovanje obrvi pa je zaradi tankosti svinčnika zelo preprosto. Svinčnik sicer ni nič posebnega, zadovoljuje moja pričakovanja, tako kot večina ostalih podobnih izdelkov. :P

Cena: 6,95€








Na koncu sem kupila še tekočo podlago, ki vlaži kožo in se dobro prilagodi njenemu tenu. Ne vem točno kaj sem naredila narobe, verjetno sem vzela napačn številko, mogoče je bilo krivo, da sem nakupovala v temi in se mi je odtenek zdel primeren. Po resnici povedano nimam pojma, v glavnem uspelo mi je izbrati odtenek, ki sploh ni primeren zame. V kolikor bi prej preverila na spletu bi takoj našla informacijo, da se pri Kiko odtenki tekočih podlag delijo glede na podton (warm, cool in nautral). Moja podlaga Warm Rose 50 je za mene preveč rumenkasta in pa tudi pretemna. Ko sem podlago nanesla na obraz ni izgledalo najboljše, pretemno in precej rumeno. Nato se je zgodila zelo zanimiva stvar. Čez kakšno minutko se je odtenek čudovito zlil z mojo poltjo. Sicer bi rekla, da je bilo še vedno malenkost pretemno vendar sprejemljivo. Dejansko lahko potrdim, da se podlaga odlično prilagodi odtenku kože kar je super. Sama imam sicer srečo, da je podton moje kože nevtralen in mi tako pristajajo tako topli kot tudi hladni odtenki. Če bi bil odtenek malo svetlejši bi bila to ena izmed mojih najljubših podlag. Struktura je namreč lepo mazljiva, ni pretekoča, prav tako pa ni pregosta, izredno lahka in vlažilna. Skoraj tako kot, da bi na kožo nanesla BB kremo, ki pa je poleg tega še super prekrivna. Tudi obstojnost je kar dobra, kljub temu, da imam mastno kožo in na meni celega dne ne zdrži nobena podlaga. Tekoča podlaga na moji koži ni vidno oksidirala, nanos pa je izgledal naravno, pore so lepo prekrite, kljub večim slojem pa ni "cakey" videza. Glede pretemnega odtenka pa imam že odlično rešitev, Catrice kapljice za posvetlitev. Če pozabim na napačen odtenek, ki je bil izključno moja napaka, je to zagotovo ena super podlaga. V kolikor potrebuješ nekaj vlažilnega kar hkrati kožo še neguje, je dobro prekrivno, obstojno in ima resnično nizko ceno, je ta izdelek pravi zate.

Cena: 5,95€





Na spodnji fotografiji si lahko ogledaš odtenek tekoče podlage, šminke in svinčnika za obrvi.



Glede na to, da sem bila z vsemi Kiko izdelki zadovoljna bi jih v prihodnje rada preizkusila še več. Kaj je tebe najbolj pritegnilo, katere izdelke mi še priporočaš? :)

Ni komentarjev