Zanimive aplikacije mojega telefona


Po nekaterih raziskavah je mobilni telefon najpogosteje uporabljena elektronska naprava. Mobitelov že dolgo ne uporabljamo več samo za klice ali pošiljanje kratkih sporočil. Ta majhna naprava, ki jo v večini primerov lahko spraviš v (nekoliko večji) žep pri mnogih vedno pogosteje zamenjuje računalnik. Preko mobilnih telefonov se z lahkoto povežemo z internetom in ohranjamo stike z vsemi našimi navideznimi in realnimi prijatelji. Brskamo za podatki, gledamo filme, fotografiramo, snemamo, klepetamo z našimi bližnjimi preko video klicev in podobno. Tukaj bi lahko omenila še odvisnost od mobilnih naprav, ki je vedno pogostejši in vedno večji problem. Ljudje, ki hodijo po pločniku in se zaletijo vate med tem, ko buljijo v svoje telefone. Ljudje, ki se pogovarjajo s tabo med tem, ko na Facebooku všečkajo fotografije drugih prijateljev. Lahko bi nadaljevala ampak ne bom, ker tole ni prava tema. Mogoče se bom kdaj lotila objave o odvisnosti od mobitelov in sodobne tehnologije, ki je (že dolgo, dolgo nazaj) okužila tudi mene. Ampak ne danes. Danes bom s tabo delila10 mojih aplikacij, ki so na mojem mobilniku najpogosteje uporabljene. Mogoče dobiš kakšno idejo in si katero izmed njih preneseš tudi ti.



Prva pomoč

Ena izmed najpomembnejših aplikacij na mojem mobitelu, ki ti lahko pride še kako prav. Reši lahko namreč življenje tebi, nekomu izmed tvojih bližnjih ali naključnemu neznancu na ulici. Nesreča res nikoli ne počiva in tako ne moreš vedeti kdaj boš morala nekomu nuditi prvo pomoč, v kakršni koli obliki. Včasih se zgodi, da sploh ne veš kaj bi bilo v dani situaciji najboljše storiti, drugič tvoje možgane popolnoma ohromi panika. Omenjena aplikacija ti je lahko v takšni situaciji v pomoč, s klikom na gumb pa lahko iz aplikacije prav tako pokličeš nujno medicinsko pomoč. Verjeli ali ne, ljudje v paniki pozabijo tudi osnovno številko kot je 112. V aplikaciji imaš za vsako nesrečo na hitro opisano na kaj moraš biti pozorna in kako ukrepati v takšni situaciji. Pogledaš si lahko tudi kratki video kjer ti vse natančno povejo in tudi pokažejo. Najbolj idealna opcija je seveda ta, da ne čakaš, da se nesreča zgodi ampak aplikacijo odpreš večkrat in tako redno obnavljaš svoje znanje. Aplikacija lahko reši marsikatero življenje, zato je res pomembno, da jo imaš na mobilnem telefonu. Razen nekaj malo prostora na pomnilniku te res ne stane ničesar. Pri meni se je aplikacija izkazala kot uporabno gradivo tudi, ko mi je bilo dolgčas. Na letalu nisem imela s seboj nobene revije, internet pa ni deloval. Ko sem pregledala vse slike, ki sem jih kdaj posnela, sem prebrala še vso literaturo te aplikacije za prvo pomoč. Zanimivo in predvsem uporabno branje. Nekako se pač moraš zaposliti med čakanjem. ;)




Episode

Pri prejšnji točki sem omenila kako se včasih zaposlim med čakanjem. Episode je zagotovo ena boljših zapolnitev časa, ko čakaš na avtobus, si na dolgem letu ali pa čakaš, da prideš na vrsto pri zdravniku. Mislim, da smo se pri slednjemu že vsi dodobra načakali. ;)
Tukaj lahko bereš zgodbe, ki so jih napisali drugi uporabniki. Če te pisanje veseli se lahko tudi sama preizkusiš kot pisateljica. Zgodbice so v obliki stripov, v glavni vlogi pa si ponavadi kar ti. Na začetku moraš vpisati svoje ime in oblikovati virtualnega sebe. Nato bereš zgodbice v katerih v bistvu sodeluješ sama in po svojih odločitvah reagiraš na določene scenarije. Kar zanimiva stvar za krajšanje časa, jezi me samo, da lahko prebereš le 4 epizode. Nato pa moraš ali počakati 90 minut, da dobiš nov žeton za novo epizodo, lahko pa ga seveda tudi kupiš. Osebno sem mnenja, da zgodbe definitivno niso tako zanimive, da bi kupovala žetone, so pa super popestritev za krajšanje časa.
Izbiraš lahko med kar nekaj žanri zgodb, od fantazijskih zgodb do kriminalk pa vse do romantičnih in ljubezenskih zgodbic.


My Calendar


Zelo uporabna aplikacija za spremljanje menstruacij, uporabljam jo že nekaj let. Omogoča podroben pregled nad tvojim menstrualnim ciklusom. V koledarček vpišeš prvi in zadnji dan tvoje menstruacije, koledar pa ti nato izračuna plodne dneve ter kdaj naj bi dobila naslednjo menstruacijo. Če imaš urejen menstrualni cikel lahko samodejno vneseš na kateri dan imaš ponavadi menstruacijo ali ovulacijo, če te dneve poznaš, sicer pa aplikacija to izračuna iz predhodnih podatkov. Torej, več mesecev ko shranjuješ, bolj natančno bo aplikacija razbrala vzorce v tvojem ciklu in jih predvidela za v naprej. Poleg tega imaš še veliko izbire, da dodaš kakšno svojo opombo ali pa iz baze simptomov izbereš kakšnega, ki te je pestil med tistimi dnevi. Spremljaš lahko tudi svojo telesno težo, na koncu pa zgodovino vnosov natisneš v obliki informacij, ki jih nato pokažeš svojemu ginekologu. Všeč so mi tudi obvestila, ki mi jih aplikacija pošlje, recimo: "Menstruacijo bi predvidoma morala dobiti jutri." Včasih nato naredim zaslonski posnetek, ki ga posredujem svojemu dragemu in dodam, da naj raje pazi na svoje življenje. ;)



Shazam

To aplikacijo najverjetne pozna in uporablja kar veliko izmed vas. Saj veš, tisti tipičen scenarij, ko se pelješ v trgovino in na radiju igra prav tisti komad, ki je čisto hud, a slučajno ne veš točnega naslova, da bi si ga zavrtela še doma. Tukaj pride na vrsto stari dobri Shazam, ki ti po samo enem kliku pove naslov in izvajalca. Glasbo lahko preko aplikacije tudi poslušaš, kupiš ali deliš na svojih socialnih omrežjih. Pri meni pride na vrsto pogosto. ;)





Evernote

Veš tisto, ko si moraš hitro nekaj zapisati pa imaš pri sebi samo mobilni telefon? Super, ker drugega dejansko ne potrebuješ. Aplikacija Evernote je idealna za zapiske vseh vrst. Narediš si lahko klasične zapiske ali zapiske v obliki fotografij, avdio ali video posnetka, izbereš lahko tudi opcijo ročnega pisanja ter risanja po zaslonu. Evernote ti lahko služi tudi kot opomnik, da jutri ne pozabiš na pošti oddati tistega pomembnega paketa. Sama si pogosto na kakšnem obisku na hitro shranim kakšen slasten recept, napišem načrt kaj še moram narediti, shranim opomnik ali pa preprosto zapišem kakšno idejo preden jo pozabim. Super je tudi za ideje glede bloga, zapiši jih hitro preden izpuhtijo. Super stvar, ki zamenja velike, okorne, težke zvezke in notesnike, ki zasedajo prostor v tvoji torbi. Zadnje čase se trudim, da je vse čim bolj preprosto in shranjeno na dosegu roke, torej v mojem mobitelu. Pa še manj stvari je, ki bi jih lahko pozabila vzeti s sabo.




Instagram

Verjetno eno izmed mojih najljubših socialnih omrežij, ki ga uporabljam najpogosteje. Mislim, da tukaj ni potrebno opisovati za kaj sploh gre. Od kar je Instagram prevzel idejo Snapchata (my story) in vsi tam veselo delijo utrinke svojega dneva, ki so vidni samo 24 ur, tudi moj profil Snapchat počasi umira. Slabost Instagrama je, da te vse čudovite fotografije lahko kaj hitro zasvojijo. Celo, če si vizualno bitje kot jaz in rada fotografiraš ali gledaš fotografije drugih. Najraje imam fotografije narave, živali, morja, notranjega ambienta in seveda kozmetike. V kolikor to dvakrat preberem se res sliši malo čudaško. Pozdravljeni, sem Larisa in rada gledam fotografije kozmetike. Ampak ja, tudi fotografije kozmetike in ličil so lahko prava umetnina, celo ko fotograf naredi z navadne fotografije celotno zgodbo. Na Instagramu sem odkrila kar nekaj, po mojem mnenju, odličnih fotografov, ki jim z veseljem sledim in komaj čakam nove fotografije. Na Instagramu pa sem dejavna tudi sama, sicer ne tako pogosto kot bi si želela, pa vendar. Najdeš me pod imenom "21stcentury_girl". 



Google Maps

Brez te aplikacije preprosto ne gre, celo če se rada izgubiš. Osebno prav obožujem izgubljanje, v Španiji mi je vedno uspelo, da sem domov prišla po čisto drugi strani mesta, čeprav sem se poskušala držati poznanih ulic. Moja zgodovina izgubljanja sega že v osnovnošolske ter srednješolske čase, ko smo imeli na izletih dve uri prosto in sem seveda jaz šla malo po svoje. Na koncu sem se izgubila, skupaj z mano pa še nekaj prijateljev. Če se že izgubiš se vsaj izgubi kot je treba, torej z dobro družbo. ;) 
Kakorkoli, z aplikacijo Google Maps se je dan danes malo težje izgubiti. Samo GPS vklopiš (in ok mobilne podatke za zares kratki čas, da tvoja naprava hitreje najde tvojo lokacijo) pa imaš že najbližji avtobus, ki pelje do točke, ki jo iščeš, najmanj prometno pot in ne vem kaj še. Aplikacijo je vsekakor super za uporabo v novem kraju, za usmerjanje v avtu, na kolesu ali peš. Osebno jo v novih mestih vedno uporabljam. S samo enim klikom lahko izbereš najkrajšo pot od letališča do nastanitve, ali pa te vodi do najbližjega avtobusa, ki pelje v tvojo smer, ti pokaže kje prestopiti, kam zaviti ipd. Zanimiva je tudi funkcija časovna os ali Your Timeline, ki za določen dan v zgodovini pokaže tvoje gibanje. Na začetku mogoče izgleda malo strašljivo. Ob enem pa je zanimivo pogledati kje sem se nahajala na današnji dan pred recimo štirimi leti.



Pinterest

Mnogim poznana aplikacija, ki je prava zakladnica idej. Ljudje tukaj večinoma delijo svoje ideje v obliki fotografije. Pod fotografijami nato pogosto najdeš povezavo do spletne strani, kjer te čaka odličen recept, zanimiv izdelek, ki ga lahko narediš sama, nova frizura in še veliko drugega. Sama imam na Pinterestu kar nekaj tabel (boards) kjer shranjujem zanimive ideje z najrazličnejših področji. Recimo zanimive knjige, ki sem jih ali jih še moram prebrati, različne oblike vadb, recepti, ideje za ličenje in še veliko podobnega. Ko ne vem kaj bi skuhala hitro odklikam na Pinterest in poiščem nekaj slastnega med vsemi temi zanimivimi idejami. 




Duolingo

Brezplačna aplikacija s katero se lahko naučiš veliko tujih jezikov na zabaven način. Učenje je zanimivo, veliko poudarka pa je na vaji in utrjevanju šibkih besed pri katerih narediš največ napak. Učiš se tako, da nekatere izraze slišiš in jih moraš napisati, vmes moraš vstaviti pravilno besedo v stavek, povezati pravilne besedne zveze med sabo in podobno. V kolikor se v enem krogu zmotiš več kot trikrat pa izpadeš in moraš krog začeti znova. Zelo zanimiva stvar, ki te pritegne, da tekmuješ sam s sabo in poskušaš izboljšati svoj rezultat ob enem pa se še naučiš povedati in tudi napisati kakšno novo besedo, kasneje tudi stavek. 




Youcam Makeup

Se bi že nekaj časa rada pobarvala na vijolično pa nisi prepričana, kako bi ti takšna barva pristajala? Rada bi kupila malo bolj živahne barve ličil pa ne veš kako bi se zlile s tvojim podtonom kože? Aplikacija Youcam Makeup je odlična za vsa takšna vprašanja. Samo posnemaš fotografijo sebe na čim bolj naravni svetlobi ter označiš oči, usta in nos. Nato lahko izbereš različne barve za svoje lase, prav tako pa lahko urediš svoj obraz (različne podlage, rdečilo, bronzer, contour ...), izbereš različne obrvi, najljubšo barvo šminke in še in še ... Aplikacija sama razpozna del obraza, ki bi ga rada obdelala, včasih pa rabi nekaj malo popravkov, kar lahko narediš ročno. Tudi, če si ne nameravaš pobarvati las je aplikacija kar zanimiva za preizkusiti različne stvari na svoji fotografiji ali imeti vsaj enkrat popolni makeup. Pa kaj, če je samo virtualen. :P





Katere aplikacije pa najpogosteje uporabljaš ti? 
Komentiraj spodaj. ;) 

Ni komentarjev