L'Oreal Elseve: Extraordinary Clay, šampon balzam in maska






V letošnjem letu je L'Oreal Paris predstavil novo Elseve Extraordinary Clay linijo za lase. Tokrat končno nekaj kar naj bi olajšalo življenje velikemu delu ženske populacije. Mislim, da se poleg mene še veliko žensk po svetu srečuje s podobnim problemom. Lasje se ob lasišču hitro mastijo med tem, ko so konice vedno suhe. Sredstva za suhe lase sicer pomagajo izsušenim konicam vendar se lasišče nato še hitreje masti. Če poskusimo obratno in uporabljamo izdelke za mastne lase pa ti spet nimajo želenega vpliva na suhe konice.
Da bi že enkrat pobegnila iz tega začaranega kroga sem seveda morala preizkusiti novo linijo Extraordinary Clay, ki je namenjena prav mojemu tipu las. Torej mastnim lasem, ki so nagnjeni k suhim konicam. Linija vsebuje izdelke, ki so tokrat prvič obogateni s tremi vrstami čistilne gline in ne vsebuje silikonov. Sama sem kupila šampon, balzam in masko, ki lase dobro očistijo, hkrati pa navlažijo suhe konice.

Clay Pre-Shampoo mask

Maska je namenjena kot tretma, ki ga izvedemo pred pranjem las. Njegov namen je z lasišča očistiti presežek maščobe. Sama masko uporabljam predvsem, ko so moji lasje res mastni, se pravi ne ob vsakem pranju. Načeloma si lase umivam dvakrat do trikrat tedensko. Če torej kdaj izpustim kakšen dan in so lasje toliko bolj mastni je ta maska super izbira. Glina, ki se v samem izdelku nahaja, z lasišča posrka vse odvečno olje, kar naredi lase manj mastne. Seveda je zato umivanje veliko lažje in hitrejše. V kolikor uporabljaš kakšen naravni šampon, ki ponavadi nima tako dobre čistilne moči je ta maska prav tako odlična rešitev. Glede na to, da že pred samim pranjem odstranimo večji del maščobe ima šampon toliko manj dela. Pogosto se mi je ob uporabi naravnih šamponov zgodilo, da sem jih morala nanesti kar nekajkrat, da so bili moji lasje res čisti. Sedaj jih lahko tudi na zares mastne lase uporabljam brez nanašanja v množičnih korakih. Zanimiva in za vse z mastnimi lasmi zelo uporabna stvar.
Moje mnenje: 

Najprej mi v oči pade sama podoba celotne linije. Predvsem ne navdušijo barve izdelkov, ki so v nežnem zelenkasto-modrem odtenku. Sama vsebina, ki se nahaja v lončku maske je zelo podobne barve kot zunanjos in je tudi na pogled podobna glini. Vonj je kar intenziven vendar ni neprijeten. Tekstura same maske je kar gosta, za nanos na celotno lasišče pa je osebno porabim malo več. Zdi se mi, da pri pranju las sama maska res naredi razliko, saj posrka odvečni sebum, ki ga nato skupaj z masko odstraniš z lasišča. Zaradi maske je tudi šamponiranje veliko hitrejše in učinkovitejše. 

Uporaba: 

Naga las se tokrat začenja kar z masko, ki jo naneseš na suho lasišče. Osredotočiti se je potrebno predvsem na koren lasu. Masko s prsti po delih nanašaš na lasišče in jo na koncu nežno vmasiraš. Ko maska prekriva celotno lasišče počakamo 5 minut in jo odstranimo pod tekočo vodo ter nadaljuješ nego s šamponom. 






Purifying Shampoo


Šampon je idealen za mastno lasišče saj vsebuje tri čistilne gline, ki lase res dobro očistijo. Tudi, če so tvoji lasje zelo mastni jih bo šampon, ki ima izredno dobro čistilno moč, že ob prvem pranju zelo dobro očistil.  

Moje mnenje: 

Šampon ima kar močan, vendar prijeten in zelo osvežujoč vonj. Težko povem čemu je vonj podoben, mene osebno zaradi značilnega osvežujočega vonja spominja na meto. Barva šampona je biserno bela, da dobro očistiš svoje lase pa ga dejansko ne rabiš nanesti veliko. Šampon hkrati dobro očisti odvečni sebum z lasišča, hkrati pa nežno neguje tudi suhe konice. Rekla bi, da je izdelek kar dober, svojo nalogo, ki je čiščenje las, opravi tako kot se od njega pričakuje. Čistilna moč je torej plus. Svežina las pa pri meni zadnje čase traja do treh dni, žal se stanje ni kaj dosti izboljšalo po uporabi katerega koli izdelka iz linije. Vseeno pa sem z rezultati zadovoljna in bom, glede na prijazno ceno (okrog 3€ za 200 ml), šampon zagotovo ponovno kupila. 

Uporaba: 

Šampon na lase naneseš kot vse klasične šampone. Dobro ga vmasiraš na mokre lase, še posebej pa se osredotoči na lasišče. Za še boljše rezultate pa pred pranjem las nanesi glineno masko. 







Purifying Conditioner


Končno balzam, ki ga lahko nanesem na celotno lasišče saj je super tako za suhe konice kot tudi za mastno lasišče. Kot njegova predhodnika tudi ta izdelek vsebuje tri različne gline, ki dobro navlažijo lase.

Moje mnenje:

Balzam je glede barve in vonja zelo podoben šamponu. Zdi se mi, da res vidno navlaži suhe konice. Lasje, predvsem konice, so po uporabi bolj gladki in sijoči. Prav tako balzam lase naredi svilnato mehke in veliko lažje za razčesavanje, tako po pranju kot tudi naslednji dan. 

Uporaba: 

Balzam se uporablja kot vsi klasični balzami z eno razliko. Tudi, če je tvoje lasišče mastno lahko sedaj balzam naneseš po celotni dolžini las. Pusti ga delovati pet minut, izperi z veliko vode ter uživaj ob sijočih, mehkih in dišečih laseh. :)




Zaključek: 

Linija, ki dobro očisti mastne lase in nežno neguje ter navlaži suhe konice. Zelo dobra čistilna moč lasišča in ob enem intenzivno vlaženje suhih konic. Gline so zakon! :)
Kako pa se zdi tebi?


1 komentar

  1. Imam samo šampon in mi je super. Nimam pripomb, čeprav čudežev pa tudi ne dela. Res soliden izdelek in na sploh me L'Orealovi šamponi zadnje čase navdušujejo. Imam še tistega proti prhljaju iz enake linije, ki ga zdaj več uporabljam, ker me napada suh prhljaj. Maska me izredno mika. Sploh za poletje, ko se mi lasje še hitreje mastijo. :)

    OdgovoriIzbriši